Termin dostawy

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupione produkty trafiły do Twoich rąk jak najszybciej! Informacja o czasie realizacji zamówienia umieszczona jest w opisie produktu. W przypadku różnych terminów dla każdego z kilku wybranych produktów - realizacja zamówienia będzie zgodna z najdłuższym terminem. Realizację zamówienia rozpoczynamy:

  • w pierwszym dniu roboczym po otrzymaniu zamówienia, przy wyborze zapłaty przy odbiorze
  • w pierwszym dniu roboczym  po zaksięgowaniu przelewu na koncie sklepu, w przypadku przedpłaty za zamówienie 

​Przesyłki z zamówieniem dostarczane są do odbiorcy lub do Paczkomatów InPost zwykle następnego dnia roboczego po wyjściu paczki z naszego sklepu. 

Doręczenie w sobotę jest dostępne dla produktów z działu wysyłka 24h:

  • Doręczenie w sobotę (kurier DPD) - usługa jest realizowana przy zamówieniach złożonych do piątku, do godziny 12. 
  • Paczka w Weekend (Paczkomaty InPost) - usługa jest realizowana przy zamówieniach złożonych między czwartkiem, godziną 16, a piątkiem, godziną 11:30
 
 
Dla produktów z czasem wysyłki do 24 godzin umożliwiamy teraz wybranie doręczenia na drugi dzień roboczy od nadania przesyłki (DPD Next Day).
 
DPD NextDay - pierwsza próba doręczenia przesyłki odbiorcy zostanie podjęta pierwszego dnia roboczego po dniu nadania przesyłki.
 
W razie wątpliwości dotyczącej terminu nadania przesyłki z Państwa zamówieniem, prosimy o kontakt z obsługą sklepu: sklep@horseway.pl , 519 491 770.

Terminy realizacji są orientacyjne i uzależnione od dostępności produktu w magazynach naszych dostawców lub producentów. Jeżeli dany produkt nie jest dostępny w zamówionej ilości, poinformujemy Cię o tym jak najszybciej. W przypadku niedostępności produktu ze względu na decyzję producenta, może się zdarzyć, że realizacja może być niemożliwa. W takim wypadku Klient może wyrazić zgodę na zmiany w produktach, lub anulować zamówienie.