Regulamin Programu Lojalnościowego

Regulamin Programu Lojalnościowego

obowiązuje od 02 luty 2020r.

 

I. Postanowienia wstępne 

1.Program Lojalnościowy (dalej zwany „Programem”) jest skierowany do osób dokonujących zakupów w Sklepie Internetowym Horseway (www.horseway.pl). 

2. Klienci, którzy uczestniczą w Programie (dalej zwani „Uczestnikami”), otrzymują korzyści na zasadach określonych w Regulaminie. Ponadto uczestnictwo w Programie może wiązać się z uprawnieniem do wzięcia udziału w szczególnych akcjach lub promocjach przeznaczonych dla Uczestników i uzyskaniem dodatkowych korzyści (np. prezenty, produkty gratis). Zasady takich szczególnych akcji komunikowane są Uczestnikom w materiałach marketingowych (Newsletter itp.). 

3. Niniejszy regulamin (dalej "Regulamin") stanowi podstawę działania Programu jak również określa prawa i obowiązki jego Uczestników oraz Organizatora. Pełny tekst Regulaminu dostępny jest na stronie internetowej: https://www.horseway.pl/regulamin-i-tabele-prowizji

II. Organizator i sklep prowadzący Program

1. Organizatorem Programu jest Anna Woźniak Doradztwo Personale (dalej zwana "Organizatorem") z siedzibą w Warszawie, ul. Dworkowa 2/45, 00-784 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców CODG, posiadająca NIP 5212935554

2. Program prowadzony jest w sklepie internetowym działającym pod adresem www.horseway.pl (dalej zwanym „Sklepem Internetowym”).

III. Warunki uczestnictwa 

1. Przystąpienie do Programu oraz uczestnictwo w nim jest dobrowolne oraz bezpłatne dla Uczestników. 

2. Program skierowany jest wyłącznie do osób fizycznych będących konsumentami.

3. Do Programu może przystąpić: 

a/ osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, 

b/ osoba posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych (w szczególności osoba niepełnoletnia, która ukończyła 13 lat), o ile osoba taka w świetle obowiązujących przepisów uprawniona jest do dokonania tej czynności prawnej w sposób ważny (np. uzyskała zgodę rodzica lub innego przedstawiciela ustawowego). 

4. Uczestnictwo w Programie stanowi jedną z funkcjonalności Konta, które Klient może założyć w Sklepie Internetowym (zwanego dalej „Kontem”). W przypadku Klientów nieposiadających Konta, przystąpienie do Programu następuje poprzez założenie Konta w Sklepie Internetowym, do czego wymagane jest wypełnienie internetowego formularza rejestracji dostępnego na stronie Sklepu Internetowego. 

5. Formularz rejestracyjny powinien być wypełniony w sposób, kompletny i zgodny z prawdą. 

6. Stosownie do zakresu udzielonych przez Uczestnika zgód, Uczestnik będzie otrzymywał informacje handlowe drogą pocztową, mailową, SMS-ową bądź telefoniczną, w tym informacje o aktualnie prowadzonych akcjach promocyjnych w Sklepie Internetowym i Stacjonarnym Horseway. Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych nie jest warunkiem uczestnictwa w Programie.

IV. Przyznawanie punktów i płatność punktami

1.Za każdy Zakup w Sklepie Internetowym, Uczestnik otrzymuje Punkty (zwane dalej „Punktami”) na zasadach opisanych poniżej. 

2. Poprzez Zakup należy rozumieć jedną transakcję sprzedaży, niezależnie od tego, czy w danej transakcji Uczestnik zakupił jeden produkt, czy więcej produktów. 

3. Za każdy pełny 1 zł wydany na Zakup Uczestnik otrzymuje 1 Punkt. Przy ustalaniu wartości Zakupu grosze zaokrągla się w dół do pełnych złotych. 

4. Do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie cenę nabywanych produktów. Do naliczania Punktów nie uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki w Sklepie Internetowym. 

5. Do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie wartość faktycznie dokonywanej płatności. W przypadku, gdy przy Zakupie Uczestnik korzysta np. z Rabatu (40 zł za Newsletter) lub z promocji pozwalającej na obniżenie ceny - do naliczania Punktów uwzględnia się wartość zakupu po odjęciu, odpowiednio, takiego Rabatu, lub wartości obniżki wynikającej z promocji. 

6. Punkty zapisywane są automatycznie na Koncie Uczestnika po upływie 30 dni od realizacji zamówienia i zostają doliczone do pozostałych Punktów na Koncie Uczestnika. 

7. Organizator może stosować promocyjne zasady punktowania (np. „punkty gratis”, „podwojenie punktów”), odbiegające od podstawowych zasad punktowania. Promocyjne zasady punktowania nie mogą prowadzić do pokrzywdzenia Uczestników w stosunku do zasad podstawowych. Zasady promocyjne będą komunikowane Uczestnikom na stronach sklepu internetowego oraz w materiałach marketingowych.

8. Jeżeli Uczestnik skorzysta z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych produktów (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), wówczas Punkty przyznane za ten Zakup zostaną anulowane. 

9. Punty zebrane na Koncie Uczestnika przeliczane są na rabaty w następujący sposób: za każde 100 Punktów przyznawany jest rabat 2 zł do wykorzystania podczas dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym. 

10. Przy każdym zakupie z wykorzystaniem punktów Uczestnik może wykorzystać najmniej 100 Punktów lub wielokrotność 100 Punktów. Maksymalnie przy jednym zakupie można wykorzystać 12000 (dwanaście tysięcy) Punktów.

11. Płatność punktami Programu dokonuje się po podliczeniu wartości koszyka, przez zaznaczenie przycisku „zapłać” pod informacją „płatność punktami programu lojalnościowego”. Rabat zostanie automatycznie odliczony od wartości koszyka w maksymalnej jego wartości, na jaką pozwalają zebrane Punkty.

V. Okres ważności Punktów 

1. Punkty zebrane przez Uczestnika zachowują ważność przez okres 12 miesięcy licząc od momentu ich otrzymania.

 2. Przedawnieniu ulegają Punkty, które nie zostały wykorzystane w ciągu 12 miesięcy.

VI. Ograniczenia dotyczące Punktów.

1. Uczestnik może korzystać z Punktów tylko na zasadach przewidzianych w Regulaminie i zasadach przewidzianych w dodatkowych akcjach promocyjnych, które mogą być prowadzone w Sklepie Internetowym Horseway. 

2. Punkty zbierane w Programie nie podlegają wymianie na gotówkę ani na środki pieniężne w jakiejkolwiek innej postaci. 

3. Punkty i uprawnienia wynikające z uczestnictwa w Programie nie mogą być odsprzedawane ani przenoszone przez Uczestnika na osoby trzecie, niezależnie od tego, czy takie osoby są Uczestnikami Programu, czy nie (czy mają swoje Konto w Sklepie Internetowym). 

6. Jeżeli Uczestnik zażąda zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych, których przetwarzanie jest wymagane na potrzeby Programu, wówczas dalszy udział Uczestnika w Programie będzie niemożliwy. 

7. Uczestnik może w każdym momencie zrezygnować z uczestnictwa w Programie. Rezygnacja z uczestnictwa w Programie następuje poprzez usunięcie Konta w Sklepie Internetowym. 

8. W przypadku rezygnacji przez Uczestnika z uczestnictwa w Programie, Punkty zgromadzone przez Uczestnika zostaną unieważnione, a Konto należące do Uczestnika zostanie zamknięte. 

VII. Zmiany w Programie

1. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Programie z ważnej przyczyny. Organizator podaje zmieniony Regulamin Programu do wiadomości Uczestników poprzez jego publikację na stronie Sklepu Internetowego.

2. Wprowadzenie zmian nie narusza i nie ogranicza praw nabytych Uczestników, którzy przystąpili do Programu przed wprowadzeniem zmian.

3. Do ważnych przyczyn, uzasadniających zmianę Regulaminu, zalicza się następujące okoliczności: 

a/ zmiana strategii handlowej lub marketingowej Organizatora;

b/ istotna zmiana sytuacji rynkowej; 

c /przyczyny ekonomiczne leżące po stronie Organizatora; 

d/ zmiana procesów lub systemów sprzedaży; 

e/ potrzeba modyfikacji systemów informatycznych; 

f/ wprowadzenie nowych lub rozszerzanie istniejących funkcjonalności Programu; 

g/ potrzeba ochrony interesów Uczestników; 

h/ potrzeba zapewnienia bezpiecznego funkcjonowania Programu i zapobiegania nadużyciom; 

i/ dostosowanie niniejszego Regulaminu lub Programu do wymogów prawnych, w szczególności zmian w przepisach; 

4. Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia Programu z ważnych przyczyn, z zachowaniem co najmniej 30-dniowego wyprzedzenia. 

5. Po dacie zawieszenia lub zakończenia Programu nowe Punkty nie będą naliczane. 

6. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu, Uczestnik będzie mógł wymienić zebrane Punkty na Rabaty zgodnie z zasadami Regulaminu, pod warunkiem, że zebrał ich odpowiednią ilość, 

VIII. Kontakt oraz zgłaszanie reklamacji dotyczących Programu

1. We sprawach dotyczących Programu Uczestnik może kontaktować się z Organizatorem w następujący sposób:

a/pocztą elektroniczną na adres sklep@horseway.pl

b/telefonicznie w godzinach pracy sklepu stacjonarnego

2. Reklamacje dotyczące uczestnictwa w Programie mogą być zgłaszane pocztą elektroniczną do Organizatora na adres sklep@horseway.pl lub listownie (pocztą tradycyjną) na adres sklepu stacjonarnego. 

3. Aktualne informacje teleadresowe dostępne są na stronie sklepu internetowego www.horseway.pl.

4. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko osoby składającej reklamację, jak również opis przyczyny reklamacji. 

5. Organizator może zwrócić się do osoby składającej reklamację o jej uzupełnienie o dane wymagane do jej rozpatrzenia.

6. Organizator udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. Odpowiedź będzie przesłana pocztą lub e-mailem na adres podany w reklamacji. 

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.  Wszelkie pytania i uwagi można kierować na oficjalny adres e-mail: sklep@horseway.pl

2.  W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.