Sadzimy drzewa na wiosnę!


- szampony dla koni;
- odżywki do spłukiwania;
- spraye do rozczesywania i zaplatania grzywy;
- spray po goleniu koni;
- olej i żel do kopyt;
- krem na rany i grudę;
- płukankę chłodzącą po treningu;
- odplamiacz dla siwych koni;
- kosmetyki do skór;
- kosmetyki dla jeźdźców.




REGULAMIN PROMOCJI WIOSNA 2022
(dalej „Regulamin”)
1. Organizatorem Promocji o nazwie „WIOSNA 2022” jest Sklep Jeździecki Horseway z siedzibą w Warszawie, przy ul. Trakt Brzeski 62A, będący własnością Anny Woźniak prowadzącej działalność gospodarczą jako Anna Woźniak Doradztwo Personalne, NIP 5212935554. zwana dalej „Organizatorem”.
2. Promocja dotyczy Klientów sklepu internetowego i sklepu stacjonarnego.
3. Udział w Promocji jest dobrowolny.
4. Czas trwania Promocji obejmuje okres od dnia 21-31 marca 2022 roku.
5. W czasie trwania Promocji Klient może otrzymać GRATIS po spełnieniu następujących warunków:
· zakup towaru powyżej 30 pln (wartość brutto koszyka w sklepie internetowym lub wartość paragonu/faktury w sklepie stacjonarnym);
· zakup dowolnego kosmetyku marki Nathalie Horse Care.
6. GRATISEM jest drzewo, które Sklep Jeździecki Horseway posadzi w imieniu Klienta w ramach akcji prowadzonej przez Sklep Jeździecki Horseway z portalem www.posadzimy.pl
7. Na prośbę klienta posadzenie drzewa będzie potwierdzone imiennym certyfikatem przesłanym pocztą mailową na adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
8. W przypadku chęci otrzymania certyfikatu Klient zobowiązany jest wpisać słowo CERTYFIKAT w komentarzu do zamówienia lub wypełnić formularz w sklepie stacjonarnym.
Wypełnienie przez Klienta formularza w sklepie stacjonarnym lub dodanie do zamówienia komentarza CERTYFIKAT jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na wysławienie imiennego certyfikatu i przesłanie go na adres email podany przez Klienta.
9. W przypadku zwrotu towarów zakupionych w trakcie trwania Promocji, GRATIS nie podlega zwrotowi.
10. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji Klienci winni zgłaszać na piśmie na adres sklepu stacjonarnego (w formie papierowej lub elektronicznej) w terminie do dnia 10 kwietnia 2022. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
Na podstawie 0opinii naszych klientów
Twoja opinia może być pierwsza.