Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klient dokonujący zakupu na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny.

Kupując w naszym sklepie macie Państwo 21 dni na decyzję o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin ten liczy się od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia - inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia przed terminem upłynięcia 21 dni. Oświadczenie mogą Państwo przesłać:

1. pocztą tradycyjną na adres: Sklep Jeździecki Horseway ul. Trakt Brzeski 62A, 05-077 Warszawa,

2. pocztą elektroniczną na adres: sklep@horseway.pl

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się na naszej stronie internetowej.

Zwracany towar wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura) i oświadczeniem należy przesłać na adres: Sklep Jeździecki Horseway ul. Trakt Brzeski 62A, 05-077 Warszawa, niezwłocznie, nie później niż 14 dni po złożeniu oświadczenia. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas „za pobraniem”.

Prosimy pamiętać, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

Zwracając towar możesz skorzystać z usługi Wygodne Zwroty

 

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności pomniejszone o koszty dostawy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Zwrot zapłaty zostanie dokonany niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania.

REKLAMACJE

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji prosimy zwrócić osobiście lub przesłać na adres:

Sklep Jeździecki Horseway ul. Trakt   Brzeski 62 A, 05-077 Warszawa

Reklamacja może być rozpatrywana na podstawie zdjęć, jeżeli tylko możliwe jest uchwycenie reklamowanej wady na zdjęciu. Zachęcamy w pierwszej kolejności do wysyłania zgłoszeń reklamacyjnych drogą mailową.  Zdjęcia wraz z formularzem prosimy przesłać na adres mailowy: sklep@horseway.pl

W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego w opisie reklamacji prosimy o podanie:

  1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  2. żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
  3. danych kontaktowych składającego reklamację

Wzór formularza reklamacji można znaleźć na naszej stronie internetowej. 

Na reklamację odpowiadamy niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: sklep@horseway.pl